نوشته ها

ساخت وبلاگ

اولین چیزی که هنگام ورود به ویلا نظرتان را جلب می‌کند، ورودی آن است. اگر درب ورودی ویلا نمای زیبایی نداشته باشد، تصورتان نسبت به ویلا تغییر می‌کند و حس خوبی نسبت به آن پیدا نمی‌کنید. در این مقاله قصد داریم تا در رابطه با انواع مختلف رنگ درب ورودی مطالب و نکات حائز اهمیتی برایتان عنوان کنیم، از این رو خواهشمندیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

درب ورودی ساختمان مسکونی
برای اینکه به یک ویلا جذب شوید و احساس خوبی نسبت به آن داشته باشید، طراحی دکوراسیون داخلی در رشت بهتر است روی درب ورودی ویلا کار کنید. یعنی با انتخاب یک درب زیبا با رنگی خاص، نمای زیبایی را ایجاد کنید. در ادامه به چند رنگ برای درب ورودی اشاره می‌کنیم و بیان می‌کنیم که هر رنگ چه خصوصیاتی دارد و می‌تواند چه احساسی را درونتان به وجود آورد.

ویلاهایی که به صورت متقارن باشند حس رسمی بودن را به بیننده می‌دهند.

استفاده از رنگ آبی روشن، در رنگ آمیزی درب ورودی ویلا باعث می‌شود قسمت‌های دیگر ساختمان و اطراف آن به خوبی به چشم بیایند و دیده شوند

رنگ سبز
رنگ سبز را به عنوان رنگ تعادل می‌شناسند که یادآور شروعی دوباره است. برای رنگ آمیزی درب ورودی ویلایی‌تان می‌توانید از رنگ سبز روشن استفاده کنید و درجه‌ای از رنگ سبز را انتخاب کنید که با فضای سبز بیرونی تفاوتی ایجاد کند.

 رنگ آبی
استفاده از رنگ آبی روشن، در رنگ آمیزی درب ورودی ویلا باعث می‌شود ساخت و طراحی ویلا در شمال قسمت‌های دیگر ساختمان و اطراف آن به خوبی به چشم آیند و دیده شوند. همچنین می‌توانید از رنگ آبی دریایی برای ایجاد یک جلوه خاص در درب‌های سنتی استفاده کنید.استفاده از رنگ آبی روشن، در رنگ آمیزی درب ورودی ویلا باعث می‌شود قسمت‌های دیگر ساختمان و اطراف آن به خوبی به چشم بیایند و دیده شوند

 آبی تیره
استفاده از رنگ آبی تیره جلوه جذاب و زیبایی در ورودی ویلایتان به ارمغان می‌آورد.

آبی آسمانی می‌تواند گزینه مناسب دیگری برای رنگ آمیزی درب ورودی ویلای شما باشد. استفاده از این رنگ و ترکیبش با رنگ خاکستری برای درب ورودی ویلا زیبایی خاصی دارد و به نمای خارجی ساختمانتان جلوه خوبی می‌دهد.

رنگ لیمویی
برای ویلایی که نمای ساده‌ای دارد و به سبک معاصر ساخته شده است، به کارگیری رنگ لیمویی می‌تواند رنگ مناسبی برای درب ورودی ویلا باشد.

 رنگ مرجانی
اگر می‌خواهید درب ورودی‌تان با مصالحی که با رنگ‌های خنثی در ساختمان به کار برده شده است، به خوبی نشان داده شود، استفاده از رنگ مرجانی انتخاب مناسبی می‌باشد.

 رنگ نارنجی
از رنگ کدو تنبل و برگ درخت افرا الهام گرفته شده است که می‌تواند گزینه خوبی برای رنگ آمیزی درب ورودی ویلا باشد. رنگ‌های خنثی یا خاکستری، رنگ مناسبی برای ترکیب شدن با رنگ نارنجی هستند. به طور کلی رنگ نارنجی را به رنگ انرژی و شادابی می‌شناسند.

ادامه مطلب

نوشته ها...
ما را در سایت نوشته ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آرزو istaform بازدید : 209 تاريخ : يکشنبه 23 خرداد 1400 ساعت: 12:07